Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Ξεδίπλωμα ταλέντου!


Ήμουν πολύ σίγουρη για τον εαυτό μου ότι θα μπορούσα να καταφέρω να ξεκινήσω και εγώ σαν σύγχρονη νέα το μπλοκ μου.
Τελικά δεν είναι κ πολύ εύκολο να πάρεις απόφαση πως πλέον ότι σου ρθει στο κεφάλι
θα το παρουσιάσεις και σε άλλους.
Βέβαια ζω ακόμη με την ελπίδα πως δεν θα μπει κανείς στον κόπο να ασχοληθεί με την ανάγνωση παραπάνω από δύο γραμμών..!
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί που με μισούν και θα θέλουν σαν τρελοί να μάθουν τι λέω για κουτσομπολιό και μόνο,όποτε παιδιά στηρίζομαι πάνω σας!
_Αρκετά με αυτά τώρα_
Την απόφαση την πήρα γιατί διάβασα το μπλοκ μιας κοπέλας και ΝΑΙ... Ζήλεψα.!
Τα έλεγε γαμάτα και έπιανα τον εαυτό μου να νομίζω πως τα γράφει γ μένα. Οπότε, σηκώθηκα από το κρεβάτι, έκανα κρακ την πλάτη μου να ξεπιαστώ και είπα στον εαυτό μου:"Γιώτα και ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ" .
Θα γράφω και θα τα διαβάζει ο κόσμος και θα λέει τι ωραία που τα λέω.!
Και ακόμα αν δεν γίνει αυτό (που αποκλείεται γιατί πράγματι τα λέω πολύ ωραία) θα τα διαβάζω μόνη μου και θα έχω την εντύπωση πως έκανα κατόρθωμα!

Νομίζω για αρχή καλά ήταν...Κι ας μην ήταν τόσο εύκολο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου